Am primit un cod de reducere
din partea companiei tale

Beneficiezi de reduceri instant
cu codul QR primit

Beneficiezi de reduceri instant
cu codul QR primit din partea companiei tale

Cum pot accesa beneficiile

1

Primesc un email din partea angajatorului meu cu oferta de servicii Dr. Ardeleanu personalizată alături de un  QR COD (cheie de verificare)

2

Scanez codul QR primit cu telefonul, verific oferta personalizată și mă programez la Clinica Dr. Ardeleanu

3

În clinică prezint codul QR pe telefon sau printat. Personalul scanează codul pentru a verifica oferta specială de care beneficiez

4

Reducerea se aplică la prețurile de listă. Verific bonul fiscal care trebuie să conțină reducerile specificate în ofertă

De ce clinicile Dr. Ardeleanu?

De ce clinicile
Dr. Ardeleanu?

Excelență medicală

Echipă formată din peste 25 de doctori cu supraspecializare medicală.

Prețuri accesibile

Misiunea noastră este de a democratiza accesul la tratamente stomatologice de calitate pentru un preț cât mai accesibil.

Fără durere

Facem tot posibilul să lucrăm fără durere și să salvăm fiecare dinte, indiferent cât de afectat este acesta.

Rapiditate

Te programezi rapid și eficientizăm durata tratamentelor.

Tehnologie avansată

Medicii sunt asistați în clinică de computer tomograf, microscop, scanner și laser.

Tehnici moderne

Suntem la curent cu cele mai noi tehnici pentru a putea îmbunătăți constant experiența pacientului.

Excelență medicală

Echipă medicală supraspecializată cu experiență dobândită in spitale și practică privată.

Prețuri accesibile

Fără durere

Rapiditate

Te programezi rapid și eficientizăm durata tratamentelor.

Tehnologie

Tehnici moderne

Folosim cele mai noi tehnici stomatologice pentru a îmbunătăți constant experiența pacientului.

Menținem zâmbete sănătoase pentru:

Ai acum o ofertă personalizată

cu avantaje și reduceri

Pentru a obține cele mai recente informații, vă încurajăm să contactați echipa noastră de asistență pacienți la 031 99 63.